אהלן חבר'ה,
לא היו יותר מדי ממליצים, אז מחוסר ברירה נאלצתי לקפוץ למים העמוקים.
היה לי קצת קשה למצוא אותו... (לחרדתיים שבינינו, באזור התעשייה, אחרי תחנת דלק סונול).
נכנסתי למקום (נקי יחסית למוסך), הפקידות קבלה היו נחמדות והרכב נכנס לטיפול דיי מהר. בינתיים ישבתי בפינת ההמתנה, שתיתי קפה והתעסקתי בענייני עבודה (יש להם שם WIFI אז נרגעתי).
לא שמתי לב כמה זמן ישבתי שם, אבל הרכב היה מוכן מהר, או שאני שקעתי בעבודה...
השירות היה מאוד אדיב, לא הרגשתי "מוסך" מה שנקרא (המוסך הקודם שלי היה מוסך במלוא מובן המילה והאלמנט). המחיר היה בסדר גמור ביחס למה שהוחלף בטיפול וקיבלתי גם שטיפה חינם. לא רע.
אז כשהשירות רע אני לא מפחד לפתוח את הפה, אבל גם כשהשירות טוב, צריך לדעת לזרוק מילה טובה.
שיהיה סוף שבוע טוב! "
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=374130
אני רוצה להודות לאיתן, מנהל מרכז שרות אחים קפלן, אשר נמצא באזור התעשייה חדרה. למוסך הגעתי בעקבות המלצה מחבר, הרצתי בדיקה קצרה באינטרנט וקראתי דברים טובים סה"כ. הגעתי למוסך ביום קצת עמוס, אבל השרות היה מהיר ואדיב. התקלה ברכב הייתה רעשי חריקה ורעשים בעת הבלימה. לאחר מספר דקות העלו את הרכב (פורד פוקוס, 2005) לליפט ומצאו שהרפידות הקדמיות היו גמורות. בלי שביקשתי עשו בדיקה מלאה לרכב ומצאו שהרפידות האחוריות תקינות. כמו כן נמצאה תושבת לא תקינה, שהוחלפה. בזמן שחיכיתי לסיום הטיפול (כשאני צופה על הרכב דרך החלון), ישבתי בחדר המתנה נקי וממוזג, נוח מאוד, עם טלוויזיה והכי חשוב - עמדת מחשב עם אינטרנט. היה ממש סבבה. השרות היה נהדר ואפילו קיבלתי שובר לשטיפה חיצונית ופנימית של הרכב. ממליץ בחום.
http://www.garagenik.co.il/viewGarage/268
אהלן חבר'ה הבאתי את המאזדה שלי לצורך בדיקות שגרתיות, טיפלו בה כמו שצריך וממש התייחסו אליה כמו אל חולה אמיתי בבית חולים. ביצעו את כל הבדיקות הנדרשות, הודיעו לפני כל דבר שהם עשו וביקשו את הסכמתי ולא דחפו לחשבון... תיאמתי תור לטיפול לרכב. הרכב נכנס למוסך בדיוק בזמן. יועצת השרות הסבירה מה מבצעים ונתנה לי הערכת מחיר "על השקל" עם הסבר מקצועי ואדיב והזמינה אותי להמתין בחדר ההמתנה (נעים מאוד) עם תצפית לעבר הרכב...
http://www.d.co.il/5317310/28275
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=374130
אני רוצה להודות לאיתן, מנהל מרכז שרות אחים קפלן, אשר נמצא באזור התעשייה חדרה. למוסך הגעתי בעקבות המלצה מחבר, הרצתי בדיקה קצרה באינטרנט וקראתי דברים טובים סה"כ. הגעתי למוסך ביום קצת עמוס, אבל השרות היה מהיר ואדיב. התקלה ברכב הייתה רעשי חריקה ורעשים בעת הבלימה. לאחר מספר דקות העלו את הרכב (פורד פוקוס, 2005) לליפט ומצאו שהרפידות הקדמיות היו גמורות. בלי שביקשתי עשו בדיקה מלאה לרכב ומצאו שהרפידות האחוריות תקינות. כמו כן נמצאה תושבת לא תקינה, שהוחלפה. בזמן שחיכיתי לסיום הטיפול (כשאני צופה על הרכב דרך החלון), ישבתי בחדר המתנה נקי וממוזג, נוח מאוד, עם טלוויזיה והכי חשוב - עמדת מחשב עם אינטרנט. היה ממש סבבה. השרות היה נהדר ואפילו קיבלתי שובר לשטיפה חיצונית ופנימית של הרכב. ממליץ בחום.
http://www.garagenik.co.il/viewGarage/268
אהלן חבר'ה הבאתי את המאזדה שלי לצורך בדיקות שגרתיות, טיפלו בה כמו שצריך וממש התייחסו אליה כמו אל חולה אמיתי בבית חולים. ביצעו את כל הבדיקות הנדרשות, הודיעו לפני כל דבר שהם עשו וביקשו את הסכמתי ולא דחפו לחשבון... תיאמתי תור לטיפול לרכב. הרכב נכנס למוסך בדיוק בזמן. יועצת השרות הסבירה מה מבצעים ונתנה לי הערכת מחיר "על השקל" עם הסבר מקצועי ואדיב והזמינה אותי להמתין בחדר ההמתנה (נעים מאוד) עם תצפית לעבר הרכב...
http://www.d.co.il/5317310/28275
מכונאות רכב - כולל כל סוגי הטיפולים | חשמל | מיזוג אוויר
דיאגנוסטיקה - אבחון רכב ממוחשב | פחחות וצבע
שירותי הכנה למבחן רישוי שנתי והעברת טסט | שימוש בחלקי חילוף מקוריים
דיאגנוסטיקה - אבחון רכב ממוחשב | פחחות וצבע
שירותי הכנה למבחן רישוי שנתי והעברת טסט | שימוש בחלקי חילוף מקוריים