מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום בטלוויזיה

חשבתם שהפרסום בטלוויזיה נכחד? אז חשבתם...

המפרסמים כיום במדיות הקלאסיות כמו שידורי הטלוויזיה והרדיו מגלים שהם כבר לא צריכים להילחם מרפק למרפק עם המתחרה הראשי שלהם, שמתמקד בעיקר באינטרנט.


לפרסום בערוץ 9
לפרסום בערוץ 11
לפרסום בערוץ 12
לפרסום בערוץ 13
לפרסום בערוץ 14
לפרסום בתחזית מזג האוויר
לפרסום בשידורי הספורט

על האוקיינוס הכחול החדש של עולם הפרסום, וכמה עולה לפרסם קמפיין בטלוויזיה.

לפני שלושה עשורים היינו מחכים לחדשות, רואים את האירוויזיון או מתחברים לכל תוכנית שמספר ערוצים בודד הציע לנו.

לפני שני עשורים הכבלים הפכו ללהיט – והצופים היו נעלמים לשעות מספר לצפייה בסדרות מגוונות בז'אנר האהוב עליהם.

והיום? רבים נחשפים לתכנים באינטרנט, אבל עדיין לא מסוגלים לוותר על התוכניות המובילות.

בין "גב האומה" ל"ארץ נהדרת" לצד תוכניות הריאלטי – המפרסמים בטלוויזיה זוכים לחשיפה עצומה.

היתרון הגדול – הם כבר לא מסתפקים בשלוש שניות תשדירי חסות לצד המתחרים.

בתחום השיווק מוזכר פעמים רבות המושג "אוקיינוס כחול".

 

מושג זה נגזר מההשוואה לאזורים בים בהם חיים כרישים.

 

כאשר יש ריכוז גבוה של כרישים המתחרים זה בזה על כמות מזון מוגבלת, המים נהיים אדומים.

באזורים בהם האוקיינוס תכלכל קיימת תחרות בין מספר קטן יותר של פריטים טורפים, ופחות תחרות על הטרף.

 

כיצד הדימוי מעולם החי מתקשר לשיווק במדיות הקלאסיות כיום?

העובדה כי מרבית תקציבי הפרסום עברו לעולם הדיגיטל, לפרסום באינטרנט ובסלולר, השאיר לפחות מתחרים את זמן השידור בטלוויזיה וברדיו.

אם בעבר היו נלחמות עשרות חברות על מספר שניות בפריים טיים, היום קל (וגם זול יותר) להשיג שניות שידור יקרות מפז. כמות הצופים בטלוויזיה, והמאזינים לרדיו לא פחתה – נהפוך הוא.

הרדיו משודר היום גם באמצעות האינטרנט ומגיע למאזינים לא רק בזמן הנהיגה, אלא גם בזמן העבודה במשרד – באוזניות הפרטיות.

אכן, בתחום הפרסום בטלוויזיה, האוקיינוס נהייה כחול יותר.

המפרסמים הבולטים מגלים זאת יום יום, ואנו יכולים לראות קמפיינים מושקעים שנמשכים חודשים.

גם בארה"ב המגמה נפוצה, והפרסומות המופיעות בזמן משחקי הסופר-בול מושקעות במיוחד וצולמו במיוחד למעמד הזה.

 

באילו ערוצים אנו רואים פרסומות בארץ

ערוצי הטלוויזיה עברו מהפך בשנים האחרונות וכיום אנו רואים פרסומות בכעשרה ערוצים עיקריים: קשת-12 (בעבר ערוץ 2), רשת-13 (בעבר ערוץ 2), ערוץ 10-14, תאגיד השידור – כאן 11, ערוץ 9, ערוץ 24, ערוץ 20 וערוץ 5. את עוגת הפרסום המפרסמים מחלקים בין הערוצים, בניסיון להתאים את התכנים ככל האפשר לקהל היעד. אם באמצעות שפה, התאמה לגיל או מין מסויים – וכמובן בהתאם למצב הסוציואקונומי של הצופים.

 

ומה עם הפקת הפרסומת?

מלבד הצניחה במחירי הפרסום לשנייה בטלוויזיה אנו עדים לעוד יתרון חזק עבור המפרסמים. עלות ההפקה של הפרסומות ירדה בצורה משמעותית. כאשר אפשר להפיק באיכות גבוהה סרטוני אנימציה, לשלב דוגמנית או סלב לכמה שניות – ולמחזר שוב ושוב את החומרים בשילוב אנימציות מתעדכנות – העלות להפקת כל פרסומת יורדת ומשאירה תקציב גבוה יותר לרכישת המדיה.

 

אילו סוגי פרסומות קיימות בטלוויזיה?

עולם הפרסום מתחלק היום בעיקר לשני סוגים. תשדירי פרסומות וחסויות. תשדירי הפרסומת משודרים במקבץ הפרסומות בין התוכניות ובמהלכן (כאשר אפשר לבחור תשדירים באורכים משתנים, לשלב תשדירים קצרים וארוכים יותר או צמדים של פרסומות), ותשדירי החסויות, המסייעים לחיזוק או בניית מותג, מופיעים בתחילת כל תכנית ובחזרה לאחר הפרסומות. בתכנון פרסום חסויות בטלוויזיה, יש לקחת בחשבון שחסויות אלה בדרך כלל מוגבלות ל-3 מפרסמים, בעוד מקבץ הפרסומות ארוך יותר.


מה זה פרסום בתחזית מזג האוויר?

ניתן לפרסם חסויות ייעודיות (6") בתחזית מזג האוויר במהדורות חדשות. הפרסום בתחזית אפקטיבי ובעל חשיפה מצוינת, בגלל כמות המפרסמים המצומצמת והחשיפה הרחבה במהדורות החדשות. החסויות יכולות להיות משובצות בתחזיות במהלך היום ו/או במהדורה מרכזית. למעוניינים, כיום ניתן לרכוש חבילות לפרסום בתחזית בינ"ל – דקה ל-8 - רצועה עם חשיפה רחבה ואחוזי רייטינג גבוהים.


אז כמה עולה הפרסום?

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה לפרסם בטלוויזיה, התשובה היא שלא קיים עדיין מחירון לפרסומות בטלוויזיה, משום שבתחום זה יש מספר מדדים לבניית הצעת המחיר.

למעשה, עלות פרסומת בטלוויזיה נקבעת על בסיס הפרמטרים הבאים:

• סוג הפרסום

• אורך התשדיר

• רצועת השידור

• הרייטינג של התוכנית

• תקופת הפרסום ומאפיינים נוספים הקשורים לתחנה בה תרצו לפרסם.

מחירי הפרסום בטלוויזיה הסופיים - נקבעים רק לאחר שקלול כל הפרמטרים האלו.

 

למה לרכוש מדיה דווקא אצלנו:

כאשר רוכשים מדיה מסוכנות פרסום המתמחה בתכנון ורכש מדיה בערוצים המסחריים, המחיר שלקוחות משלמים עבור כל שנייה יהיה נמוך משמעותית. בדומה לשאר המוצרים בשוק ובמיוחד בתחום הפרסום, אם רוכשים מדיה לפרסום בטלוויזיה בסיטונאות זוכים להנחות ניכרות!

רבים גילו כי כאשר מתקשרים ישירות לערוצי הטלוויזיה, המחיר המוצע למפרסמים הוא מחיר מחירון גבוה באחוזים רבים.

 

ירידת כוחם של משרדי יחסי הציבור

אם בעבר היה נהוג לנסות ולהשיג זמן מסך באמצעות השתתפות בתוכניות הבוקר, לשלם אלפי שקלים למשרד יחסי ציבור כדי להכניס כתבה לעיתון או להיכנס לכמה שניות לתוכניות הרדיו, היום הרבה יותר משתלם לקנות מדיה – ולקבל זמן שידור מובטח! יש לנו שליטה מלאה על התכנים אליהם הצופה יחשף, כמו גם קבלת סטטיסטיקות מדויקות של ריטיינג ומדדי הגעה לקהל היעד.

 

כאשר אתם מזמינים פרסום אצלנו אתם נהנים מיתרונות נוספים:

במוקד הפרסום הארצי תוכלו להזמין גם פילרים במחיר אטרקטיבי לעלייה בדקה ה-90. למשרדנו ניסיון של מעל שלושה עשורים בפרסום בטלוויזיה. יועצי הפרסום המנוסים שלנו ישמחו לבנות עמכם חבילה משתלמת לפרסום בערוץ אחד או בשילוב מספר ערוצים, המותאמת למטרות הקמפיין ולתקציב שהגדרתם.